Wednesday, September 27, 2006

bu seferde baslık maşlık yok kardeşim :)

selamlar yine her zamanki gibi uzun bir aradan sonra yazıyorum artık bu alışkanlık olduuu neyse bakalım neler yapmışız
bu hafta okulum açıldı çok şükür diyemeyeceğim çünkü yaz okuluna kalmış biri olaraktan tatil yapamadım butun yaz istanbuldaydım ama sıkıntıdan patladım rizeyede gidemedim bu sene bole butun bir sene rize özlemi cekeceğim galiba ama Allah izin ederse ramazan bayramında gideriz inşallah bizim tıfılları görürüz çok özledim valla ya neyse okul ilk hafta olduğu için tabiki iyi bakalım sonradan neler olacak ayrı tam 9 dersim var bakalım ne olacak bole kafayı yemeden atlatabilecekmiyim neyse umarım bole güsel notlarla geçerim derslerden valla çok mutluyum çünkü ahliyetimi alıyorum Allah izin ederse direksiyondanda geçmişim pazartesi günü belge mi alıp emniyete gideceğim alacağım inşallah ehliyetimi :) yuppiiii umarım iyi bir şöför olurum
valla baya bir şeyler vardı aklımda yazmak için ama hepsini unuttum sonra yazarım tabiki eger aklıma gelirse
bu arada bugun aşkımın yani yanlış anlaşılmasın benim küçük aşklarım var bole ömer faruk bunlardan biri neyse bugun onun doğum günü ama onlar ofta olduğu için göremedik :( doğum günü kutlu olsun aşkımın burdan öpüyorum bende onu :)

1 comment:

Anonymous said...

hellöö bibercimm.. aslındaa sana kırgınım.. taa ramazanda bi yerlere gidices die bana söz verdiydin.. ama unuttun anladıım kadarıyla.. ben unutmadım bilesin.. hatırlatayım dedim..
Aeo byby