Sunday, January 28, 2007

kurtuluş yok

tatilde olduğum için bol bol yazayım artık hergüne bir post yaparım umarım dicem ama ben kendimi tanıyorum tembelliğim tutar yapmam o yüzden ne zaman canım isterse hemen yapmaya çılışıyorum yoksa çoooook sonraya kalıyor
bugün sabah böyle kar yağışıyla saat onikide uyandım ondan sonra kahvaltıydı yok oturmaktı kahveydi derken saatler akıp gitti akşama planımız vardı bağcılardan kuzenim ve eşi yani erva ve ömerin anne ve babası ben ve ablam ikeaya gittik tabi çocuklarda geldi ama onlar evde kaldılar çünkü ikeada büyük indirimin bugün son günüydü ve pazar günü olduğu için gerçekten çok kalabalık olur dedik ve çocukları almadık iyikide almamışız gerçekten o kadar kalabalıktı ki birbirimizi kaybetmemek için o kadar uğraş verdik hele bir de çocuklar olsaydı herhalde yanmıştık neyse ikea yine güzeldi boyle alışverişimizi yaptık ben odama böyle turuncu vazo ve içine koymak için bambu aldım, mum aldım falan filan neyse sonra evimize geldik yemek yedik benim bizim tıfıllara sözüm vardı geldikleri zaman onlara buz devri 2yi seyrettirecektim zibidiler unutmamışlar hemen hatırlattılar yemekten sonra oturduk bide onu seyrettik çok güzeldi film ayrı güzeldi bizimkilerle seyretmek ayrı güzeldi sonrada geç oluyo yarında ervanın okulu var diye kalktılar zaten o yüzden ben şu anda bilgisayarın basındayım :) anne ve ablamada Allah kolaylık versin içerde savas alanı gibi olmuş olan mutfağı topluyolar ben kaytardım :)
dün bütün gün evdeydim bi bilgisayar basına geçtim bi televizyon arada bir kitap okudum falan tatil diye ama harbiden tembelliğin dibine vurdum :)bu resmide şimdi buldum çok hoşuma gitti sanki beni anlatıyor :)
cuma günüde cuma namazından sonra arkadasımla buluştum sonrada onu peşimden sürükledim :) ne zamandır tamirden almadığım ipodummu aldım ve bu arad kimseye tavsiye etmiyorum adamların boyle hatayı kolay kolay vermez bu makine dediği hatayı benim makine iki kere verdi ve içindeki bütün bilgilerim yok oldu bütün çektiğim resimler yazılar hepsi nanay anlayacağınız kimseye tavsiye etmiyoru ipod almayı bu aralar neyse resmen sinirimden köpürüyorum bu yğzden içimi döktüm resmen geçelim biz bunları ipodu aldıktan sonra alalı dört ay olalı ve dört aydır bozuk olan annemin telefonunu sonunda tamire verebildim yerini bulamk için arkadasla baya bi dolandık bide benim ayağımda sorun var bole yavas yavas sallana sallana gittik neyse sonunda buldukda verebildim ondan sonra tepe nautilusa geçtik yine her zamanki gibi benim aldığım ama ablama kalan pantolonun paçaları kesilecekti onu aldık ordan sonra yemek bölümüne çıktık yemeğimizi yedik yemek yedikten sonrada bir iki saat kadar oturduk muhabbet ettik ama ben bir ara cidden uyuyodum sonra ayakkabı dünyasından şapka aldım ama bayılarak aldım çok hoşuma gitti inşallah güzel günlerde kullanırım :) sonra kendime bir organizer aldım artık bazı seyleri unutmaktan ve kaçırmaktan bıktığım için düşünün artık en son sınavımı kaçırdım eee ben daha ne yapayım neyse bunun dışında bir kitap aldım 'istediğiniz kişiye sekiz dakikada nasıl evet dedirtirsiniz' diye çok merak ettim nasıl bir şey diye aldım ve inşallah tatilimde okuyacağım bi tanede cd aldım orman çetesi diye reklamlarında çok tatlı görünüyolardı bakalım asıl film nasıl olmuş daha seyredemedim onuda ilerleyen günlerde seyrederim herhalde :) neyse sonrada çıktık ve eve geldim yine aynı seyler sonra uyku falan
daha önce yaptıklarımı çok iyi hatırlamadığım için bugunluk bu kadar olsun bakalım :) kendi rekorumu kırdım galiba :) neyse Allaha emanetsiniz kendinize çok iyi bakın
basbas

4 comments:

Kübra said...

aa ben bu yazını kaçırmışımm nasıl olur.. cıx cıxx yakıştıramadım kendime..
bu arada sanırım o aldığın bambulardan bizde de var.. bir vazoda duruyorlar.. enteresan şeyler.. :))
bu arada ayağına nolduki seninn he??

karabiberimmmmmmmm said...

nasıl kaçırırsın inanamıyorum sana :) harbiden enteresan şeyler ama ben sevdim nedendir bilmiyorum:) canım ben ramazan bayramında rizede kaldırımdan inerken ayağımı burktum kucağımdada çocuk uyuduğu için kendimi hiç koruyamadım doktor iki sene kadar ağrıyacak çok kötü burkmuşsun sporcu olsan ameliyat olman gerekecekti çok yorma ayağını dedi işte boyle bu aralar birde onunlan uğraşıyorum :)

Kübra said...

aney... neyse 2 sene pek bişii diil, ya ömür boyu ağrısaydı nolcaktı dimi
:)
tekrar geçmiş olsun..

karabiberimmmmmmmm said...

:)
tesekkur ederim canım