Sunday, November 09, 2008

biraz salak biraz aptal

bütün bir gün boyunca kafam tam anlamıyla boşken geceleri çıkıp gelerek uykumu kaçırmayı becerebilen bütün düşüncelerime selam olsun

en çok beğendiğim özelliklerim, neredeyse hiçbir konuda kötü düşünmeme ve karşımdaki insanları kırmamak için bin takla atma ne kadar hala büyük bir süratle devam etsede artık bu özelliklerimden pek hoşlandığımı söyleyemem çünkü bunlardan dolayı artık kendimi biraz aptal biraz salak ve en çoğuda saf olarak hissediyorum ve inanıyorum ki dışarıdanda öyle görünüyorum ve hayatım boyunca acımadığım kadar acıyorum kendime

bu acımayı uzun süredir hissediyordum ama inanmamaya çalışıyordum fakat cuma günü akşamın erken saatlerinde bundan emin oldum hatta bir anda kendime seni aptal hakkaten salaksın sen ya derken yakaladım acınası


ve uzun süre üstüne bugun yine parmaklarımın ısırmaktan morardığını gördüm hatta bir an ne oldu acaba parmaklarıma derken yakaladım kendimi o kadar olmuş yani yazık


bu iç karartıcı halimin en kötü yanlarından biri de sürekli gülerken bir anda suratımın düşmesi mutluluğumu bile tam yaşayamıyorum bi yerlerden gelip buluyor beni aslında biraz düşününce hiç gitmiyor ki çok seviyor beni meret her gece gelebildiğine göre

neyse bu kadar dert yanmak yeter çok uzun süredir tekrarladığım gibi demekki böyle olacakmış geçecek hepsi inşallah diyorum ve kapatıyorum


ama siz beni hep mutlu olarak bilin ve bana gülmediğim zaman sorun ne oldu diye çünkü gülerek atlatacağım bu zamanlarımı rabbimin izniyle inşallah

iyi geceler

4 comments:

"it must be" said...

you can always count on the crazy person next door you know ;) come on meaaannn! dertleş benlen :b

karabiberimmmmmmmm said...

oy may gad :) there is nothing i havent told you, you know everything about this situation it is just because i dont talk about it like its importante did you understand :) if you dont come ask to me dont çekin :D yo adamım yo :D

"it must be" said...

impotante değil diyorsun fekat konu üzerine kolum kadar yazı yazmışsın lem. neyse ben evde alırım hesabını ;) orrayt ?

karabiberimmmmmmmm said...

işte öyle birşeyyy :) yes mi no mu yes mi no mu :D
gel bacımm :P