Friday, November 21, 2008

doktor maceraları

neredeyse bir ay kadar önce bir salı günü başladı doktor maceram önce dizimde sorun var diye ortopediden randevu aldım ve gittim hastaneye doktor mr istedi tamam dedik çıktık bunun yanında boğazlarımda ağrıyordu annemin teklifi ile hazır gelmişken kulak burun boğazada gittim oda bana bir kullanılacak ilaçlar listesi verdi ve yolladı beni
bir hafta sonraki salı günü mr'ımı almış ve ilaçlarımı kullanmış bir şekilde gittim doktorlara yine önce ortopedici dizinde kasların kemiğe bağlandığı bütün noktalarda ödem olmuş çok yormuşsun bacağını tabi bunda kilonunda etkisi yok değil diyetisyene gidiyormuşsun devam et gitmeye ve bundan sonra dizini hiç kırma sürekli uzat dinlendir dedi bir ilaç birde buz ile tedavi verdi yolladı beni kulak burun boğazcıya, bütün ilaçları aksatmadan içtiğim halde iyileşmemiş hatta daha kötü hasta olmuştum yine bir posta ilaç daha verdi doktor yolladı beni bankoya çıkınca haftaya salı için hem kulak burun boğazdan hemde diyetisyenden üç hafta sonra içinde ortopediye randevumu aldım ve çıktım hastaneden
bir hafta sonra kulak burun boğaza gittim son ilaç tedavisi sonunda iyileştim çok şükür ama müzmin sinüzitim yine azarsa doktor gel tedaviye başlarız dedi ordan çıktım diyetisyene gittim bana çok güzel (!) şeyler söyledi hem okulda hemde evde uymam için iki ayrı liste verdi çıktım
hastaneden
iki hafta sonra salı gününe ortopedide randevum vardı ve ben pazartesi günü hava güzel diye motorun (kabataş-üsküdar) üst katında oturdum üsküdara gelipta inerken merdivenlerde ayağım kaydı ve düştüm şimdi bütün bunların yanında acıyan bir arka tampona sahibim :D salı günü doktora gittiğimde düştüm deyince direkt şimdi sen hasta dizini vurmuşsundur dedi :) vurmadım öyle ama çok şükür ama doktor üç hafta sonunda geçmedi sen yine yerinde durmuyorsundur dedi geçmediğine göre dizine kortizonlu iğne yapacaz dedi bende inşallah araba kullanmaya başlayacam araba otomatik sol dizimi hiç kullanmayacam dedim o zaman bir üç hafta daha bekleyelim geçmezse yaparız dedi böylece üç haftalığına da iğneden kurtulmuş oldum ve araba kullanmaya başladım çok şükür rabbim bana her daim çok iyi ve kazasız belasız kullanmayı nasip eder inşallah
uzun lafın kısası hani derler ya elini versen kolunu alamazsın bu aralar doktorlarda alamıyorum kolumu
sağlık sorunlarımı anlatırken upuzun bir yazı olmuş biraz içimi döktüm resmen bu yazıda eğer okuduysanız çok teşekkür ederim
iyi gecelerrrrr

No comments: