Sunday, February 26, 2006

bu arada

yaw az önce msn spaceimin adresine bakarkene canım kardeşim kübranın bişi yazdığını gördüm cevap vermek istiyorum ama gülmek yok :)
ya kübracım ben blogspot açmıştım önceden ama o kadar dalgın kafayla açmışım ki ne şifremi ne kullanıcı adımı ne adresimi hiç bişiyi hatırlayamadım o yüsdende soliyemedim :))) şimdi sakın kafayla açtım herseyi hatırlıyorum çok şükür yane en azından adresimi :))) çok özledim canım arkadaşım seni inşallah nasip olurda bi gün görüşürük canım kendine çok çok çok ii bak basbas
eyvallah

1 comment:

Kübra said...

kızım spaceine arada bir bakıyorum.. az önce baktım gördüm ki bu kızın bide blogspotta mekanı varmış.. hemen başladım okumaya.. ii ettin güsel bişi burası.. daha okumaya dewam ediorum şekerrim.. hadi ilerki postlarda görüşürkk..