Sunday, February 26, 2006

milli oluyom :))

selam millet bakalım burda ne yapabileceğim umarım okuyan olur çünkü okuyunca birileri insan seviniyor yaw :) neyse kendime bu aralar ble baya bi ortam açtım ama en güseli bu gibi gözüme gözüktü bakalım büyük bir ihtimalle burdan devam ederim neyse bu kadar yeter kendimi tanıtmama gerek yok burayı bilen anca saten beni tanıyodur yoksa imkansız yani :))
bakalım neler yazacağım..... hımmmmm hep aklımda okul var çünkü artık işleri yoluna soktuğum ve bütün dersleri kendi bölümümden aldığım için çok mutluyum yane bir insan ciddi ciddi bu kadar mutlu olamazdı herhalde neyse ilk haftayı bazı dersleri kırarak atlattık bakalım bundan sonra daha ne olacak daha ilk haftadan kaç hafta ders var kaç saati nerde bunları hesapladım tembelim vesselam :) bundan baska olarak su anda aklıma birşey gelmiyor ama size diğer adreslerimide vereyim belki bi dolaşmak istersiniz msndeki spacaimde baya resim var hoşunuza gidebilir yani ben pek beğenerek koydum kendilerini :)
http://www.blogcu.com/bushra bideeee http://spaces.msn.com/bkarabiber/ büyük bir ihtimalle daha oralara bişiler yazmam ama belli olmas neyse şimdilik ii günler arkadaşlarrr basbas
eyvallah

No comments: