Tuesday, February 28, 2006

canım sıkılıyor ya

ya arkadaşlar ben bole her zaman yazmam ama bu aralar bole surekli nete girip buraya bişiler yazasım geliyo ve aslında yazacakta çok önemli bişi yokk yani aslında yazacak hiçbişi yokya neyse her zamanki gibi sürünüp gidiyorum yarın sabah dokuzda davutpasada dersim var bu yüzden sabahın köründe kalkacağım yani altıda ve yollara düşeceğim kalkabilmem içinde birasdan yatacamm tavuk oldum iyice ya erkenden yatıyorummm :)
ya bugun neler yaptım bakalım aslında hiç bişi yapmadım derslerime gittim bugun genel jeoloji ve statik derslerim vardı aralarındada üç saat boşluk vardı bende eve geldim ondan sonrada geri okula döndüm eee daha kimseyi tanımadığım için sıkılıyorum okulda neyse ya ben farkında olmadan statik dersini okulun en sert hocasından almışım ole diolar gözümü korkuttular çok fena yaaa neyse bu dönem kafamı gözümü kırmadan geçer inşallah yane koca üniversite ole geçer inşallah bu arada okuyan butun arkadaşlarıma basarılar diliyorummmmm kolay gelsin millet :)
bu arada canım arkadaşım kenan şu senin türküyü dinledim şindi adı aklıma gelmeooo ama bilirsin ben senin sesini severim ve çok güsel olmuş ama kardiş şu kamerayı biras aşağıdan doğru değilde karşıdan doğru tutsaymışın daha ii olurmuş bence bu arada bu sadece bi görüştür aslında sitene yazacaktim kardeş ama bir türlü yazabileceğim yeri bulamadım her neyse bütün herkese ii günler arkadaşlar yarın bana yollar göründü yine birde sabah üç saat matemetik ondan sonrada üç saat fizik dersim var bakalım adam gibi bişiler anlayabilecek miyim kendinize çok ii bakın
eyvallah

No comments: