Monday, February 27, 2006

ewetttt

selamlar millet ablam kalkmışken hemen bilgisayarın basına oturdum kısa bir süre için hemen burayı açtım ve bişiler yazım dedim
bugun bir dersim vardı oda üç saat sürüyordu 'toplumsal yapılar ve tarihsel dönüşümler' dersiydi siz adının bole olduğuna bakmayın kısaca tarih dersi biras ama kadın tam üç saat sürekli konuştu baydı artık millet delge geçmeye basladı en sonunda birisi ders bitti hocam deyince bitirdi valla birisi demese dahada konuşurdu ciddiyim çok sıkıldım derste resmenn
yavas yavas milletle konuşmaya baslıyoruz ama bizim bölümde sadece dokuz tane kız varmış bakalım ne olacak neyse birasdan derse oturcam ve millet şok olacak çünkü çooooooooooooook uzun zamandır hiç ders yapmıyorum ödevim yok ama yinede notlarıma bakayım geçen dönem bir daha tekrarlamasın
valla dersten sonra direkt eve geldim ve tembellik yaptım yani her zaman ki halim :)
yarın sabah dokuzda beşiktaşta dersim var erkenden yatmam lazım ama daha var neyse şimdi ablam kapıdan içeri girdi bana yol goründü
eyvallah

No comments: