Friday, November 09, 2007

bal mumundan kanatlar yaptım

daha bu sabah televizyonda klibini izlediğim akşama dilime dolanan ve cemali'nin sesinin ve söylediği yerlerin beni benden almasına sebep olan şarkıyı hemen paylaşmak istedim
yine bu akşam bir iki tane daha dir açıp cemali'nin şarkılarını yazasım var
kendinize ii bakın
basbas

dinlemek ve izlemek için buyurun tıklayın
http://www.youtube.com/watch?v=dVXu0q6_kWI

sözler için buyrun aşağıya buyrun

(cemali)
Vazgeçemem düşlerimden
Vazgeçemedim ki kendimden
Ateş yanar, yakar geçer
Sevdalanmış şu kalbimden

(jöntürk)
Yüreğim yanıyor benim; yüreğimde bin bir soru!
Kimler için doğuyor; kimler için ölüyorum?
Hangi topraklar için; sınırlar için düşüyorum?
Bu yolları çizen kim; anlamları belirleyen?
‘Bizler’ dedikleri kim; ‘onlar’ dedikleri ben?
Kimler neden?
Adaletini anlamam; Neden tanrım bu acılar?
Neden yıkılır hayaller? Neden bitmez bu savaşlar?
Durma Jön diren! (cemali & jöntürk)

(jöntürk)
Vazgeç diyorlar bana! Vazgeç hayal kurmaktan!
Güneşe uçmaktan vazgeç; cenneti vazgeç aramaktan!
Peki ama neden; neden vazgeçeceğim?
Sabun köpüğünden hayaller kurdum! (cemali)
Vazgeç diyorlar bana! Vazgeç hayal kurmaktan!
Güneşe uçmaktan vazgeç; cenneti vazgeç aramaktan!
Peki ama neden; neden vazgeçeceğim?

Bal mumundan kanatlar yaptım! (cemali)

(cemali)
Vazgeçemem düşlerimden
Vazgeçemedim ki kendimden
Ateş yanar, yakar geçer
Sevdalanmış şu kalbimden

Vazgeçemem düşlerimden
Vazgeçemedim ki kendimden
Ateş yanar, yakar geçer
Sevdalanmış şu kalbimden


(jöntürk)
Bu nasıl dünya böyle; yasaları hep güçlüden yana!
Kimlere, niçin yaşar insanlar; niçin hep susar?
Neden elleri ölüm, dilleri hep yalan sıkar?
Neden ayrı düşen ezilir; ayrı düşenler serilir?
Bu yol nereye çıkar; kapılar kime açılır?
Kimlere neden?
Hangi yitik-bitik ülke, diriltir bu hayalimi?
Hangi yalnız kara bulut, sarar bu bedenimi?
Jön hep direniyor. (cemali & jöntürk)

(jöntürk)
Vazgeç diyorlar bana! Vazgeç hayal kurmaktan!
Güneşe uçmaktan vazgeç; cenneti vazgeç aramaktan!
Peki ama neden; neden vazgeçeceğim?
Sabun köpüğünden hayaller kurdum! (cemali)
Vazgeç diyorlar bana! Vazgeç hayal kurmaktan!

Güneşe uçmaktan vazgeç; cenneti vazgeç aramaktan!
Peki ama neden; neden vazgeçeceğim?
Bal mumundan kanatlar yaptım (cemali)


(cemali)
Vazgeçemem düşlerimden
Vazgeçemedim ki kendimden
Ateş yanar, yakar geçer
Sevdalanmış şu kalbimden


(jöntürk)
Vazgeç diyorlar bana! Vazgeç hayal kurmaktan!
Güneşe uçmaktan vazgeç; cenneti vazgeç aramaktan!
Sabun köpüğünden hayaller kurdum! (cemali)
Peki ama neden; neden vazgeçeceğim?

(cemali)
Düşlerime çarem olsan
Sarılacak bir yer bulsam
Bitmedi, bu gönül vazgeçmedi
Diliyorum acılarımız son bulsun
Arzulanan bir yer varmış
Hayallere varmak zormuş
Bitmedi, yazdık, vazgeçmedik
Buda size Cemali’den ders olsun

(cemali)
Vazgeçemem düşlerimden
Vazgeçemedim ki kendimden
Ateş yanar, yakar geçer
Sevdalanmış şu kalbimden


(jöntürk)
Vazgeç diyorlar bana! Vazgeç hayal kurmaktan!
Güneşe uçmaktan vazgeç; cenneti vazgeç aramaktan!

Bal mumundan kanatlar yaptım (cemali)
Peki ama neden; neden vazgeçeceğim?

(cemali)
Vazgeçemem düşlerimden
Vazgeçemedim ki kendimden
Ateş yanar, yakar geçer
Sevdalanmış şu kalbimden

(jöntürk)
Vazgeç Jön!
Bulutlara kanat açamaz, güneşe asla uçamazsın!

(cemali & jöntürk)
Durma Jön; Diren!

1 comment:

Neşet Özeren said...

Şarkı, sözleriyle, verdiği hisle ve ifade etmekte zorlanacağım diyer duygularıla çok güzel, özel.

Bu topraklarda iyi ye ve güzele aç yaşamaya mahkummuyuz, neden bu işleri yapanlar çok az, neden...