Tuesday, November 06, 2007

selhabaaaaaaa :)

merhabalar ilk iş olarak başlıktaki selhabayı açıklayayım hem selam hem merhaba ablam bir ara söyledi çok hoşuma gitti bende hemen kaptım :)
bu aralar facebooka biraz sardım ama pekde birşey yapmıyorum sadece gezinip bakıp arkadaşları ekliyorum :) yakın bir zamanda biraz daha aktif olacağım inşallah ama söz konusu ben olunca biraz zor gibi :)
bu aralar yine biraz diken gibiyim neden bilmiyorum böyle herşey bana batıyo kendime biraz çeki düzen vermem lazım hatta bu aralar yapyığım şeylere kendimde inanmıyorum inşallah öyle olmam dediğim insanlara dönüşüyorum sanırım inşallah olmazzzz :(
bu aralar birde telefonumdan nefret ediyorum yani modelinden falan değil direkt kendinden aslında şöyle en azından bir ay kadar kullanmak istemiyorum ama olmuyo lazım oluyo meret neyse bakalım yapacak birşey yok
neyse gelelim benim vazgeçilmezim sinemaya bu aralar en azından haftada bir yolum düşüyo kendilerine en azından düşürmeye çalışıyorum ama ablamla bir türlü gidemedik bu aralar bir türlü toparlanamıyoruz neden bilmiyorum ya bi akşam misafir oluyo ya da annem evde olmuyo bizde babamı yalnız bırakmayalım diyoruz neyse
en son Krallık (The Kingdom)a gittim güzel bir filmdi ve gerçektende bazı sahneleri ya bunu nasıl yaparlar diye insanı düşündürüyo ve insanın tüyleri diken diken oluyor
ondan önceki haftada Son Ültimatom (The Bourne Ultimatum) a gittim ve süpperdiiiiiii desem yeterli sanırım gerçketende çok güzeldi hayranlıkla seyrettim
neyse bu günlük bu kadar yetsin kısa oldu ama olsun bu aralar zaten hiçbir işte dikiş tutturamıyorum hemen sıkılıyorum atlıyorum rabbim sonumu hayretsin bakalım ne olacak
kendinize ii bakın
eyvallah

No comments: