Wednesday, November 14, 2007

duymak istiyorum

merhabalar beş gün olmuş cemalinin diğer şarkılarını da bu gece koymasım var diyeli ama artık siz bana alışmışsınızdır tembelliğimi biliyorsunuz neyse bugun bu saate nasip oldu
şu anda evde kimse yok tembellik yapıyorum demleniyorum birazda hüzünleniyorum sıkıntılarımı atmaya çalışıyorum ama birazdan kalkıp ders çalışıp sonra okula gideceğim arkadaşa da notları götüreceğim haftaya sınavlarım var kolay gelsin bana ve herkese
bugün sadece cemali'ye ait bir şarkı koyalım aslında videosunu da koyacaktım biraz karıştırdım nasıl oluyo falan diye ama bulamadım başka zamana bulurum o da olur inşallah
ve şarkı için benim bir yorumum yok yorum yapamayacak kadar çok sevdiğim bir şarkı ve şarkının bende ki yeri çok ayrı
iyi dinlemeler

video için buyrun tıklayın
http://www.youtube.com/watch?v=x89M3cz7EJ4

sözler için buyrun okuyun

Renksiz hayaller dolu, dökülen gözyaslarim
Ezikligi kalbimde, yasanmis tüm asklarin
Tüm aci anilari, bana birakip gitme
Beni bana ver artik, pesinden sürükleme

Duymak istiyorum, duymak istiyorum
Kalbimde ruhunu, duymak istiyorum
Görmek istiyorum, görmek istiyorum
Gözünde gözünü, görmek istiyorum

Incitme kalbimi, birakip gitme
Sana kendimi verdim, beni yok etme
Ne olur suskun durma, birseyler söyle
Karanligin içinde kaybolma öyle

Duymak istiyorum, duymak istiyorum
Kalbimde ruhunu, duymak istiyorum
Görmek istiyorum, görmek istiyorum
Gözünde gözünü, görmek istiyorum

Duyabilsem kalbini, okuyabilsem seni
Sessiz feryatlarini, aci agitlarini
Tüm haykirislarini, hissetmek istiyorum
Sana yaklasip sende, ölmek istiyorum

Duymak istiyorum, duymak istiyorum
Kalbimde ruhunu, duymak istiyorum
Görmek istiyorum, görmek istiyorum
Gözünde gözünü, görmek istiyorum

Incitme kalbimi, birakip gitme
Sana kendimi verdim, beni yok etme
Ne olur suskun durma, birseyler söyle
Karanligin içinde kaybolma öyle

Duymak istiyorum, duymak istiyorum
Kalbimde ruhunu, duymak istiyorum
Görmek istiyorum, görmek istiyorum
Gözünde gözünü, görmek istiyorum

Duymak istiyorum, duymak istiyorum
Kalbimde ruhunu, duymak istiyorum
Görmek istiyorum, görmek istiyorum
Gözünde gözünü, görmek istiyorum

5 comments:

Anonymous said...

ne oldu bu adamlara çok kaliteli şarkılara sahiptiler..yeni bir albüm çıkaracaklar mı bi bilgin var mı.duymak istiyorum şarkısını kaç senedir sıkılmadan dinliyorum..eşine az rastlanır şarkılar yapıyorlar.blogununda devamını dilerim.güzel ve doğal yazmışsın..üniversitede başarılar diyerek bitiriyorum yorumumu

karabiberimmmmmmmm said...

tam emin değilim ama sanırım bugünlerde yeni albümleri çıktı piyasaya
iki kere tesekkurler :)

Anonymous said...

maden hayran olduğun bir gruptu neden google da aramaya üşeniyıorsunda burada soruyorsun? türk! türk aklı işte beleşçi!

Anonymous said...

hehe.anlamadın mı.dialog başlatmaya çalışıyorum.ama sen bu akılla bloglara yorum yazdın sürece bizim şansımız düşcek.dana

karabiberimmmmmmmm said...

keserseniz sevinirim güselim yazının canını alıyosunuz