Friday, November 30, 2007

nasıl yar diyeyim

arkadaşın isteği üzerine indirdiğim ve ilk dinleyişimde beni benden alan ve beni kendine bağlayan sonra şiir olduğunu öğrendiğim türkü
ayrıca hiç izlemedim ama sanırım kuzey rüzgarı adlı dizinin de müzikleri arasında yer alıyor fakat burda sadece şiirin bir kısmı söyleniyor aşağıda dizi için yapılmış olan kısa bölümü dinleyeceksiniz fakat şiirin hepsini okuyacaksınız

şarkı için buyrun tıklayın ama klibi boşverin :)
http://www.youtube.com/watch?v=pKEC8oNGlZU

sözleri için buyrun okuyun

Nasıl Yar Diyeyim Ben Böyle Yare
Mecnun Edip Çöle Saldıktan Sonra
Alemin Bağına Bülbüller Konmuş
Nidem Benim Gülüm Solduktan Sonra

Karadır Kaşların Keman İstemem
Şu Gönlümden Özge Mihman İstemem
Ölsem De Derdime Derman İstemem
Ok Vurup Sinemi Deldikten Sonra

Coşkun Çaylar Gibi Çağlamayan Yar
Gönlünü Gönlüme Bağlamayan Yar
Benim Bu Halime Ağlamayan Yar
Daha Ağlamasın Öldükten Sonra

Pir Sultan Abdal'ım Sürem Bu Yolu
İnsanı Kamilin Olmuşam Kulu
İster Yağmur Yağsın İsterse Dolu
Nidem Ben Ummana Daldıktan Sonra

şiirin son kısmından anlaşıldığı üzere şiir Pir Sultan Abdal'a ait
iyi geceler

2 comments:

SeyyAh said...

Merhabalar,
Önce büyük kızımızn da adı büşra olduğu için, sonra da ben de birkaç tane karabiber yeğen olduğu için merakla, misafiriniz oldum...
Sevgilerimiz bırakıyor esenlikler diliyorum..

karabiberimmmmmmmm said...

hoşgeldiniz :):)
tesekkur ederim sizde esen kalın