Saturday, March 11, 2006

bişiler yazasım geldi

yaw arkadaslar bisiler yazasım geldi ama hiç bişi gelmedi aklıma ne yazacağıma dair biras düşündümde neyse bir yerden baslayalım
herşeyden once bugun istanbulda dışarda olan herkese geçmiş olsun diyorum arkadaslar çünkü acaip bir yağmur vardı geçmiş olanların içinde bende vardım ve ben evden çıkarken hiç yağmur yağmadığı için şemsiyede almamıştım tabikiiii sırılsıklam oldum hemde nasıl size anlatamam görmeniz gerekirdi çok lazımmış gibi :)))
ya arkadaşlar aradan aklıma gelmişken bana lütfen dua edin neredeyse hiç ders çalışmıyorum çakacam yine birkaç dersten sonra görecem günümü nasıl oluyomuş üniversite okumak diye
burdan okumayacağına eminim ama ben yinede unutmamış olayım ve soyliyeyim kendilerine narin ablacım hayırlı olsun bebişiniz aslında bebişimizzz :) geliyoruz bu akşam bakmaya bebişimizi bir tane kısımız oldu çok sevindim yafff ama biras ufak doğmuş umarım en kısa zamanda normal olur bebişimizde sole bi güsel yogururuz kısımızııııııı ayyyyy çok güzel ya benbir bebiş manyağıyım yaaaa
aaaa ben size asıl olanları anlatayım size :))))
eweeeet dün arkadaşlar sabah beşiktaşda dersim vardı statik uygulama derste bir iki soru çözdük ondan sonrada iki buçuk saat sonra davutpaşada ingilizce dersim vardı otobüste stephen king'in falcı adlı kitabını okuya okuya okula gittim orda arkadaşlara rasladım sonra derse girdik uzun ve sıkıcı bir ingilizce dersinden sonra oturduk kahve içtik arkadaşlarla sonra eve döndüm ama gece bi nevi pijama partimiz vardı :)) yaw bisim akrabalarımızdan biriniz esi geceleri calıştığı için onların evinde toplandık akşam sekizden sabah altıya kadar oturduk tabu oynadık kahvemizi içtik....... valla çok eğlenceliydiiiii eve geldik sabah namazını kılıp yattıkkk saat onikidede kalktık kahvaltımızı ettik bole sonra kirli masa sohbeti yaptık biras ama benim saat ikide beşiktaşda işim olduğu için pek tadını çıkaramadım bizimkiler oturdular tabikiiii eeee işim bitti dönerkende sırılsıklam oldum ama iiyem çok şükür as öncede bahsettiğim gibi birasdanda ablam kursdan donecek ve narin ablamın bebisini bakmaya gidicez inşallah
neyse bir hafta boyunca insan hergün sabah altı ve yedi arası kalkınca uykudan geberio artık yane büyük bir ihtimalle yarın uykunun dibine düşecemmmm İNŞALLAH :)
aaa bu arada ben bole normalde rüya görmem ama dün bole o kadar az uyku uyuduğum için rüya gördüm ve rüyamda ömerimi gördüm şimdi siz tanımıyorsunuzdur sakın yanlış anlamayın omerim derken bir resmini koyayım ama masallah demeyi unutmayın lütfen Allah nazardan saklasın bole beni kızdırıyodu rüyamda bende ona bole ağlamaklı bir suratla omer sen beni çok üsdün ben artık seninle konuşmadım diyodum o anda dudaklarını büktü ve gözleri doldu bole tam ağlamadan onceki hali yane bayılıyorum zaten o hallerine bole rüya olmasına rağmen o kadar etkilendim size anlatamam ağlıyodum az kalsın canım benim çok özledim yaaaaaaaaaa ervoşumudaa çok özledim uffffffff işte size benim ömerimmmmm

ewet yukardaki ömerim şimdi bir tanede ervoşumun resmini koyayımda görün benim afetimi canım benimmm aşklarım onlar benim yaaaaaa


ervoşumun tek başına resmini bulamadım ama bunu buldummm olsun burdada ikiside tatlı yerim ben bunları yawwww maşallah kırk bir kere Allah nazardan saklasın en kısa zamandada bizi birbirimize kavuştursun inşallah
neyse bugunluk bu kadar yeter artık ne dicemi bilememom dedim yazdımda yazdım artık yeter yani susayım artık hadi bkendinize ii bakın
eyvallah

1 comment:

Kübra said...

ayy büşra bunlar çok tatlı olmuşlar yahu..MAŞAALLAH.. ALLAH NAZARLARDAN SAKLASIN..