Monday, March 13, 2006

sevmek boledir işteee

arkadaşlar ben bu şarkıya bayılıyorum eğer bulabilirseniz bir dinleyin eminim sizde beğenirsinizz

Haluk Levent-Sevmek Böyledir İşte
Bir düş gördüm, sonu olmayan
Gözlerimdeki bulut
Eridi birden
Odamdaki yıldızlar birer birer sönerken
Sakladığım güneş, çıkıverdi cebimden
Nedir seni sevdiren anlayamadım
Kafam karışık uyuyamadım
Yatağımda boşluksun ama
Yastığımda çukursun bana
İşte sen her gece
Düşlerime düşünce
Yerlebir yelkovan, yerlebir akrep
Gündüzler yok ki zaten
Oyunlar bir bilmece
Ne düşteyim ne gerçekte
Sevmek böyledir işte.....

1 comment:

Kübra said...

kıss.. son postuna da bi yorum yazim.. öncelikle yazıların çok küçük.. ben zaten hafif körüm.. bide minnacık yazmışsın olmuo bölle yahuu.. bi raz yazı boyutlarıyla oynarsan sewünürüm..
soracııma.. derslerinde yakınıosun.. kalmışın sanırım sen benim gibi.. ama üzülme.. bölle oluomuş üniversite napalım.. benim şimdiden 6 sene okuyacağım bellii :) daha sorası içinse bişi söyleyemeyeceimm :)) bölle yanii.. seni çok öptüm.. özledim beee.. biz nie bölle ayrı gayrı düştük ki??