Saturday, March 18, 2006

:))))

canım arkadasim kubişim daha yeni yazdıklarını okuyabildim yazimi bu sefer buyutuyorum sırf sen istedin diye bak bakalım olur inşallah sende körlükten bahsedion saçmalama kıs :) derslerden yakınıyorum tabiki bise diyolardıki üniversiteye bi kapağı atın tamam hiçde ole değil yane ii keklemişler bizi valla liseden katkat zor ya sinir olaom şimdi bize ole dienlere sende altı sene dion be gülüm o kadarda uzatmazsın sen artık :) bende seni çok ösledim canım valla çok ayrı gayrı düştük yaaa bi ara görüşelim artık bu hasret bitsin :)) son olarakda sen olmasan valla okuyanım yok :)) saolasın canım ben kocaman öptüm seniiiiiiiii
ewettttt gelelim neler yaptık biras düşünelim bakalımmmmm hımmmm genelde herkes ilk günden baslar son güne gelir bende son günden yane bugunden baslarım basa doru giderim artık bi farkım olsun dimeeee :)
bugun kusenimin doğum günüydü kendileri benden bayagı bi büyük olduğu için ablam olur serpil ablamın doğum günüydü burdan tekrarda kutlarım neyse bugun onlara gittik aysenil vardı çok tatlıydı her zamanki gibi bende çocuk özlemimi gidermeye çalıştım biras :) giderkene ama zorla çıktım evden ama çok güsel geçti günümüs sonra akşam eve dönecektik güya ilk üsküdar otobüsü değilde kadiköy otobüsü geldiği için ona bindik ablamın kursu vardı onun yanına gittik sonrada eve geldik az öncede riseden erva uyumuş olduğu için ömerle konuştuk yerim ben onu gelecem oraya dio bayılıyorum yaaaaaaa :((( şimdide burdayimmm :))
önceki günlerde aynı okula git gel yollarda sürün arkadaslarla takıl vs vs vs.... :)
bu arada okulda pazartesi günü merdivenlerden çok fena düşmüştüm dizlerimin üstüna bugun bole kartala kuzenime giderken canım çıktı çok fena ağrıyolar hala daha zaten dizlerimi kırıp oturamıyorum ama bazen eğilirkende ağrıyo çok fenaaaa neyse artık yakınmak yok yeter :) bir resim koyalım bakalım bole kubişiminde dediği gibi resimsiz post olmuto yani aslında sise aysenilin fotoğrafını koyardım buraya ama gerçekten hiç kalkıp telefonu takasım yok bilgisayara bugunluk hoşgörün artık :)) baska bi resim bulayım hemen ya bir resim koymaya çalıştım ama nedense bitti dediği halde yüklemedi neyse birasdan sadece onu koymaya çalışırım arkidisler kendinize ii bakın ii geceler
eyvallah

1 comment:

Kübra said...

walla güselim aynen dediiğin gibi.. hiç ölle kapak atmakla olmuomuş bu işler.. benim şimdiden 6 sene ciddi diorum.. tek bahanem mimar sinan mimarlık zor :pp o da bahaneden sayılmamalı ya neyse..
düşmüşsün canım geçmiş olsun.. öpüom seni.. benim bloga da beklerim ;)