Wednesday, March 08, 2006

selammmm its me again :))

selam millet naparsınız ne edersiniz ya şimdi soruyorum ki birasdan ben anlatmaya baslayınca bizi niye sormadın demeyin bu arada ingilizcemi de ilerlettim gördüğünüz gibi aşıyorum kendimi :)) neyse saçmaladım her zaman ki ama ben nerde kaldığımı hatırlamıyorum bi bakayım hemen baktım ve geldim cihangirden bir resim koymuşum umarım bakan olmuştur ve beğenmiştir çünkü ne kadar resimde o kadar güsel görünmesede sizinde orda olup o anı görmenizi isterdim çok güzeldi resmen aşık oldum manzaraya neyse
bugun galiba galatasaray fenerbahçe kupa maçı varmış galatasaraya büyüüüüüük başarılar ve ben bir fener karşıtı olarak eğer kazanırsak kazandığımıza değilde fenerin yenildiğine daha çok sevineceğim :)))
okulda durumlar ayı hergün aynı bole hiç bi farkı yok sadece milletle tanışmaya başladım çok mutlu oluyorum bole olunca ne acınacak haldeyim dimi gülmeyin sakın basınıza gelir falan Allah korusun gerçekten hiç istemem çok iğrenç bir durum
bu arada arkadaşlar picasa diye bi program var reklam yapmış gibi oluyom ama süper bi program bilgisayarınızdaki bütün resimleri buluyo ve dosyalıyo çok rahat ulaşıyosunuz siz silmedikçe hiç silinmeo ve her açısınızda çok rahat bulunuor ben bayıldım açıkcası
bu ara yine alışverişim gelmiş benim ama ole normal bi alışveriş değill gidip bilgisayarın plazmaların yani elektronik şeylerin onunde kendimden geçiyorum seviorum ben bu elektronik olayını veeeee elektronik diyince aklıma geldi haberiniz var mıydı bilmiyorum ama ben ipod almıştım bayıldımda makine ama bozuldu bendeki kazmalıkta ayrı tabi bi aydır bozu ama ben oturuyorum ipod bana bakıor ben ona bakıyorum ama normalde anlaşmamız gerekir biz anlaşamıoruz :(
bu arada beni tanıyanlar bilirler ben hatun lafını çok kullanırım bugun iki kişiyede kullandım biri bole once garip garip suratıma baktı öbürüde koptu gülmekten (aslında bu gülmekten kortu denmesinden falan nefret ederim ama içimden bole yazmak geldi :))
biras biras ders çalışmaya basladım Allah izin edersede devamı gelecek insallah artarak hemiide duadan unutmayın bu ders çalışma konusunda çok dertliyim zaten
eeee daha aklıma bişi gelmio biras zorlayayım bakayım olacak mı :) hımmmmmmmmmmmmmmmmm olmadı
neyse ben bırakayım birasdan gidip yatarım herhal sabahları çok erken kalktığım için erkenden yatmam gerekiyo yoksa ölüyorum uykusuzluktan derstn hiç bişi anlamıyorum
kendinize çooook çoooook ii bakın millet
eyvallah

No comments: