Sunday, March 05, 2006

uzun bir aradan sonraaaa

bayadır yazmamışım yawww ama zaten bir okuyanım olmadığı içinde pek önemli değil ya her neyse :))
bakalım en son şubatın son günü yazmışım o günden beri neler yapmışım diyecem ama aslında pek de birşey yaptığım yok hep aynı şeyler okuldan eve evden okula çok monotonum çoooook
valla okuldada birşeyler olduğu yok biras daha fazla ders çalışmaya basladım aslında daha fazla çalışmak değil çaılşmaya basladım çünkü hiç çalışmamıştım daha önce şimdi yavas yavas baslıyorum
okuldada yeni yeni milletle konuşmaya falan başladım millet tabiki altı ayda içli dışlı olmuş bende hiç tık yok ama çoğuda daha önceden hazırlıktan tanışıyo yani yapabileceğim hiç bişi yokkk :) herneyse daha da ii olur inşallah
yaawwwww harbi çok monoton bi hayatım varmıs beeee düşüneom dusuneom aklıma hiç bişi gelmiyo be ne yaptığıma dairrr offfffff offffffffffffff
aaaa biras reklam gibi olacak ama yeni bi dizi basladı 'prison break' diye baya güselmiş die duydum birasdan tekrarını seyredecem bakalım nasılmış die tavsiye ederim bi deneyin bakalım belki beğenirsiniz kendinize ii bakın benden şimdilik bu kadarr
eyvallah

No comments: