Sunday, May 07, 2006

devamıııı :)

ewet bir saat sonra yazarım demiştim ama biras daha geç oldu çünkü CSI NEW YORKdan sonrada SIMPSON seyrettim bayılıyorum ya homera çok tembel ve düz mantık :) neyse devam edelim kaldığımız yerden
dün fethi paşa korusundan çıkınca tepe nautilusa gittik hem sinemaya gitmek için hemde eksiklerimiz vardı onları almak için neyse sinemada önce
acaba görevimiz tehlikeye mi gitsek dedik ama BUZ DEVRİ 2: ERİME BAŞLIYOR daha ağır bastı ve iyiki daha ağır basmış harikaydı bayıldım filme zaten birincisinede bitmiştik toptan ama buda çok güseldi ama türkçe çevirisinide çok güsel yapmışlar yapanları tebrik ediyorum çünkü bazen çeviriden dolayı gülmeye baslıosunuz tam yerinde espiriler falan hele bide o sid'in yani miskinin manny'e soyu tukeniyo die solediği sarkılar beni öldürdü ''kimin soyu tukeniyorsa el çırpsın'' :)) çok tatlı ya çok zibidi bu miskin ya neyse filmden çıktıktan sonrada carrefourdan alışverişimizi yaptık bu arada şu son pepsi reklamları beni öldürmeye başladı ne o ronaldinholar henryler claudialar falan aştılar kendilerini yani bole izlerken baya bi hoşuma gidiyor neyse aslında bunu solemememin nedeni şu gold olan içeceğinden aldım ama hala içmedim içemedim çünkü rengi adamı acaip cezbediyo çok güsel bi rengi var neyse sonra eve geldik yemek hazıla ye televizyon seyret vs vs.... :) yani gerisi her zamanki ben neyse yine çenem düşüyo gibi ama ben yine reklama devam ediyorum arkadaşlar bu akşam 24 var ve bence çok şey kaçırıyosunuz diğer diziler gibi bir dizi değil bence eşi benzeri yok ondan sonrada SIX FEET UNDER var bence bu dizi harika çünkü biras arızalı tipler ve ölüm üzerine bir dizi yane bununda eşi benzeri yok gibi iki dizide ayrı birer olay bence ama bilinuzki zevkler ve renkler tartışılmaz ben sadece tavsiye edebilirim bu arada SIX FEET UNDER dizisinin adı bence çok ilginç belki size o kadar ilginç gelmeye bilir ama ben genede soyliyeyim insan öldüğü zaman yerin altı feet aşağısına gömülüyor değişik bi isim diyecem ama dizi zaten değişik bi dizi olduğu için çok normal aslında neyse bugunlük bu kadar yeter çenem düştü yaz ya harbidende yazarken sıkıldım biras buda gerçekten baya bi yazdım demekki neyse umarım hoşunuza gider kendinize çok ii bakın çünkü uzun bi süre tekrar yazamam büyük bi ihtimalle çünkü bu hafta ikinci vizeler var onlardan bi hafta sonrada finaller var yane fena bir haldeyim neyse duadan unutmayın ve kendinize çok ama çok ii bak
eyvallah

No comments: