Thursday, May 11, 2006

sıkıntı

selamlar millet dizi izleodum dizi reklama girdi bende baktım bilgisayar boş boş duruyo internette açık dedimki bişiler yazayım ole sonra uzun uzun yamamak olmuyo neyse bu arada en ilk aklıma gelen neyse dizi basladı ben izliim bunu basmadan sonrada burda devam edeyim şimdi bitti ve ben bu diziyi gerçekten seviyorum arkadaşlar bu dizide PRİSON BREAK bu dizide de bizim başrolümüz hapisden kardeşiniz kurtarmak için kendini hapse attırıyo herseyden ote dizinin kurgusu çok güsel bence her bolümde hadiyaaaa uffff bu ne boyle diyosunuz yane bence her bolümde bole şok eden bir sahne var yane birde şu resimde gördüğümüz yengemiz var yane başrolümüzlen bakısıyolar kesişiyolar bole ama hatun şirin bi hatun neyse yeter diziden bu kadar konuşmak ilk aklıma gelen şuydu tabi bu kadar dizi reklamı yaptıktan sonra ilk aklıma gelen şey demekde garip oluo ama olsun neyse annemler bugun medineye geçmişler ve salı günü burdalar Allah izin verirse
bugun butun gün evdeydim ders çalıştım sonunda ders alışmaya basladım gibi umarım artarak devam eder aslında şimdi kalkıpda ingilizce çalışmam lazım ama olsun zaten yazmak iki dakka bişi oluyo bundan sonra çalışırım zaten ingilizcede çok birşey değil bu arada arkadaşlar yazarken aklıma benim essay yazmadığım geldi kahretmesin ya ben dahada kısa tutarakdan kalkıp ingilizce mi halledeyim şimdi sonra devam ederim valla benim için buyuk sok oldu tuh ya resmen essay yazmayı unuttum kahretmesin ya neyse neyse tamam sakin olamam lazım :) hadi arkadaşlar kendinize çok ii bakın sonra görüşürük duadan unutmayın beni lütfen
eyvallah

No comments: