Sunday, May 07, 2006

ya gıcık oldum öfffff


(ya ben dün buraya o kadar güzel bişi yazmıştım hemde gecenin bi yarısı gözümden uyku akıyodu ama blog kıllık yaptı ve basmadı ve bende şimdi aynı şeyi tekrardan yazacammmmmmmm neyse hadi bakalım aynı dünkü gibi yazabilecek miyim bana kolay gelsin :))
ewet ben o kadar normal bi hayat yaşıyorum hergün aynı dedim ama dün yaptıklarımı yazmamışım ve azda bişi yapmadık yani bildiğiniz üzere diyecem ama bayadır yazmadığım için bilmiyorsunuz annem mayısın birinde ümreye gitti şimdi oradalar ne güseldir ya zaten oraların ayrı bi güselliği vardır ama bizimkiler baya bi kalabalık gitti herkes birbirini tanıyo yane ah ah benim bide aşklarımda orda şimdi ervoşum la ömerim yerim ben onları Allah'a emanetler neyse konumuza geri dönelim cumartesi günü yani dün babam çalıştığı için annem dolayısıyla olmadığı için ve ablam ve bende tatil olduğumuziçin günümüzü gün edelim dedik sabah erkenden dicem ama erkenden değil saat onda kalktık ve onbir gibi fethi paşa korusuna kahvaltıya gittik bole kahvaltı hazır ayağına gelince süper oluyo anlatamam ozellikle benim gibi bi tembel için neyse kahvaltıyı önceden sana getiriyolardı ama şimdi açık büfe yapmışlar ve sen alıyosun ve bence bu onlar için hiç iyi olmamış yane benim gibiler geldiği zaman battı ya acıdım kardeşlere neyse sole bir saat gibi bi vakitte yavas yavas yiyerek ve sohbet ederek kahvaltımızın tadını çıkardık ama fethi paşa korusuna bahar geldi diye bir çiçekler ekmişler harika olmuş tabiki hemen resimlerini çektim eee telefonu
boşuna almadık herhal :) laleler harika görünüyo bir gün gitmenizi tavsiye ederim neyse ben dünümün geri kalan kısmını sonra yazacam çünkü şu anda csı newyork seyrediyorum ve hoşuma gidio sonra bunda da sorun çıkarsa ve bunlarıda basmazsa yerim herhalde kafayı :) neyse şimdilik bu kadar gerisi bir saat sonra bi saat için kendinize ii bakın
eyvallah

No comments: