Friday, May 19, 2006

M:İ:3 THE DAVİNCİ CODE

ya arkadaşlar ben şarkının sözlerini yazarkene bugunluk bu kadar demiştim ama aslında değil yane aslında bugun çok güsel şeyler yaptık yane en iyisi ben sabahtan başlayayım saat dokuz buçuk gibi kalktık zeynep teyzem bizde kalıyodu ve dedikki şimdi fethi paşa korusunda kahvaltı yapmadan olmas :) neyse karşıdan müzeyyen teysemide aldık aslında almadık o motorla geldi biz onu sahilden aldık ordan direkt olarak fithi paşa korusuna gittik valla tatil die millet hep dışarlarda eee avalarda güsel neyse oturduk kahvaltımızı açık havada yaptık bir güsel ondan sonra baabam gelip annemleri aldı ve karşıya götürdü zaten gidiodu orda işi vardı annemlerde karşıya geçeceği için annemleride aldı bis ablamla kaldık zaten planımız buydu bayadır bugunu beklioduk ikimizde tatiliz die ablam plan falan yapma demişti bende bu yüsden arkadaşlarla adalar gitmedim umarım çok güsel bi gün geçirmişlerdir ve başka birgün bir daha gidilir ve bende giderim neyse arabada bisdeydi fethi paşa korusundan çıktık ve tepe nautilusun yolunu tuttuk gittik filmlerin saatlarine baktık bu arada ikifilme gideceğimiz için :) ikisinide ayarladık ilk önce da vinci şifresine gidecektik ama baktıkki salon dolmuş önce GÖREVİMİZ TEHLİKE 3'e gittik valla ben filmi beğendim ne yalan soyliyeyim aksiyon hep ön planda ve ben bole şeyleri severim zaten o yüsden bayıldım zaten yane yönetmen kamerayı çok güsel kullanmış yane ben beğendim tam benim tipim yane aksiyon hatsafhada ama benim yanımda oturan hatun acaip heyecan yaptı bole ben koptum kadına çok komikti ya kaptırdı resmen kendini filme neyse filmden çıktık hemen yarım saat sonra DA VİNCİ ŞİFRESİ baslıodu ama sinir ettiler milleti salaklar sırf tam yarım saat reklam verdi öldürdü hatta film arasında da film baslamadan reklam falan verdi çok aptallar ya baydılar yane neyse tabiki görevimiz tehlikenin üstüne baya bi yavaş kaçsada ben da vinci şifresinide çok beğendim ama önce kitabını okusaydım daha ii olurdu diye düşünüyorum çünkü filmde beni o kadar soke etmeyen ama kitapta okurken şoke olacağımı tahmin ettiğim bir kaç sahne vardı neyse gerçekten bu filmde çok güseldi ben ikisinide beğendim ve harbiden reklam yapmak gibi olacak ama olsun ikisinede gitmenizi tavsiye ederim neyse sinemadan çıkınca bir iki alışveriş yaptım ve ablamıda peşimde sürükledim kendime şapka falan aldım bir tane koooocaman bir tshirt aldım ben çok beğendim bakalım yakışacak mı neyse sonra ablam ne kadar hayır desede zorla carrefoura soktum ablamı ve iki tane film aldım biri BİR OTOSTOPÇUNUN GALAKSİ REHBERİ diğeri ise NARNİA GÜNLÜKLERİ:ASLAN CADI DOLAP aslında narniayı syretmiştim hemde iki kere ama çok hoşuma gitti evde olsun istiyorum bazen insanın durup dururken seyredesi gelio aslında JARHEAD ve JUST LİKE HEAVEN filmlerini alcaktım ama çıktıkları halde yoktular onları alamadım bunları aldım neyse birdeeeee yüksek sadakatin cdsini aldım ve şu anda bir yandan yazarken onu dinliyorum ve güsel yane gerçekten neyse ama yorgunluktan ikimizde serilmiş durumdayız ablamla neyse şimdide maillerime falan bakıyorum dolaşıyorum keyfimce çünkü hafta içi sınavlarım var ve böyle rahat olamayacağım büyük bir ihtimalle neyse şimdilik idare eder bu arada şu altta gördüğünüz arkadaşlar Tom Hanks ve Audrey Tautou da vinci şifresinin başrolleri ama audreyin çok şirin bir gülümsemesi var gerçekten çok şirin oluyo gülümserken ama bence hepsine taş çıkaran bir oyuncu var o da SİLAS yani filmdeki katilimiz bence çok güsel bir oyunculuk sergilemiş ya harika birşeydi bole karakterinin bulunduğu ruh durumunu çok güsel yansıtıyordu yüzünde neyse bu kadar yeter artık gözlerim ağrımaya başladı zaten başım ağrıyodu sadece silasın bir resminide ayrı bir konuda ancak koyabilrim çünkü picasadan yazdığım için resimleri baştan koyabiliyorsun iyi geceler
eyvallah
 Posted by Picasa

No comments: