Friday, May 12, 2006

hipopotam

arkadaşlar bugun dün bole şok halinde aklıma gelen essayimi teslim ettim ama hoca okurken çok gülecek gibime geliyor çünkü ole bi attım ole bi attım ki herhalde beni essayler kurtarmayacak sınavlarda kurtulacam neyse bugun ama yorgunlukdan oldum ama once bunu solemeden şu yandaki karikaturlere dikkatinizi çekmek istiyorum zaten çekmiştir dikkatinizi ama olsun bayılıyorum üçünede çok güseller ya favori karikatürlerim hani en güseli şu dicem ama hepsi harika ya bayılıyorum umarım sizde beğenirsiniz bu arada her zaman reklam yapıyorum şimdi yapmazsam olmas su anda FIKRALARLA TURKİYE adlı program var adındanda anlayabileceğiniz gibi fıkraları canlandırıyolar ama hem çok güsel oynuyolar hemde fıkralar super ya tavsiye ederim arkadaslar neyse ben bugunden devam edeyim sabah saat dokuzda statik dersim vardı ama uygulamacı girdi ve ben statiğin bir dersini kaçırdım ama hoca en önemli konuyu işlemiş yani benim bizim asım hocaya bi uğramam lazım ama neyse saat onbirde beşiktaşda dersim bitti yemek falan yedi bizim arkadaşlar sonra oturduk ve ingilizce çalıştık biras sonra tuğçecimlen okulun servisiyle davutpaşa yabancı diller yuksek okuluna gittik saat ikide ingilizce sınavına girdik idare eder geçti bakalım sonucu nasıl olacak sonra çıkışta ilaçiçmediğim geldi aklıma mecburen ilaç içmek için yemek yemem gerekiyodu bir arkadaşımla yani sümeyramla yemek yemeye gittik fen edebiyata kantinden yemeğimizi aldık açık havada bir güsel yedik ondan sonrada rana ile muhabbet ederekten okulun servisiyle beşiktaşa toplumsal yapılar ve tarihsel dönüşümler dersine gittik bu dersin
isminin bole uzun süslü olduğuna bakmayın bu bir tarih dersi yani liberalizm falan filan neyse dersten çıktıktan sonra hocanın notlarını fotokopiden aldık ve okuldan çıktık sonra rana ile yürüyerekten beşiktaşa indik ve ayrıldık bende vapurla üsküdara geçtim yane eve gitmek için geçmem lazımdı dime :) neyse geçince çok acıkmıştım ve eve geç geleceğim dediğim için ve annem evde olmadığı için evdeki yemekler ablamla babama yetiyodu bende dışarda yedim zaten sevdiğim olay bilirsiniz neyse yemeği yanlız yemek istemedim ve tabiki her zamanki gibi pınarımı aradım ve sansımada oda üsküdarda idi buluştuk ben yemek yerkene oda dondurma yedi çünkü o yemeğini yemiş neyse sohbet ettik ve canım bana pişmaniye almış kıs yerim ben seniiiiii neyse sonra sansımıza pınarın otobüsügeldi çok ii oldu bu iş çok sevindim adına bende onunlan fıstıkağacına kadar çıktım ve eve geldim şimdide görüldüğü üzere blog yazıyorum oleyyyyy bu evde olmak çok güsel bişi ya ayakları uzat yat valla neyse benim şimdi kalkıp fizik çalışmam lazım yarın fizik sınavım var çok şükür bu sefer çok konu yok ama ben yine umutsuzum çünkü bizim okulun fizik sınavları çok meşhur neyse benim sole kalın ve üniversiteler arası meşhur serway kitabından çalışmam lazım neyse arkadaşlar kendinize çok ii bakın ama burdan sunu solemek istiyorum neyse daha sonra resmiyle birlikte solerim bu arada ben bu okulda okuorum ama gerçekten hiçbir yerini bilmiyomuşum yeni yeni yerler öğrenmeye basladım ve bisim beşiktasta okulun olduğu yer onceden saraymış hala konaklar duruyo dersler işleniyo içinde konaklarda güsel ama bahçeleri çok güsel oralar resminide sonra koyarım picasadan yazarken resimleri en bastan koyuyosun sonra konulamıyo o yüsden şimdi koyamıyorum neyse artık susmam lazım baya bi konuştum daha ötesi ders çalışmam lazım arkadaşlar kendinize çok ii bakın sonra görüşürük bu aralar telefona hiç bakamıyorum eger aramadığım için bana kırılan arkadaşlar varsa sunu solemek isterim yalnız değilsiniz :)))
eyvallah
(karikaturleri beğenmişsinizdir inşallah ben bayılıyorum) Posted by Picasa

No comments: