Saturday, May 06, 2006

selamlar

selamlar millet bayadır yazmadığımın farkındayım ve çok özür dilerim :) bugunlere hiç elim bilgisayara gitmiyo çok üzgünüm bakalım neler olmuşşş hımmmmmm
uzun lafın kısası hergün aynı okula gidiyorum aslında bazen dersleri asıyorum :) umarım bizimkiler burayı okumaz :) neyse ilk vizelerim bitti sonuçlar idare eder fizik hariç tabiki ve bu hafta ikinci vizeler basşlıor çok kazma bir sınav sistemi var bizim okulun nefret edeorum okulun bu özelliğinden ilk vizelerden iki hafta sonra ikinci vizeler, ikinci vizelerden bir hafta sonrada finaller baslıo çok kazmalar çooooook. herneyse bu arada arkadaşlar bol dua isteorum lütfen hiç ders yapamıorum çok zor oturuyorum lütfen duadan unutmayın arkadaşlar
başka neler olmuş bakalım hımmmm valla insanın aklına hiç bişi gelmeor ki be normalde baya bi yazarım ama şimdi çok ii yazamıyorum
üstünden baya bi geçmiş olsada kübracım canım benim reklamın için tesekkürler :) ama ben pek reklam yapmayı beceremem bilion çok beceriksiz bi arkin var :))
valla aklıma bişi gelmio millet bare şimdilik bu kadar olsun herkese eyvallah
basbas

No comments: